На головну Особистий кабінет Довідкова інформація Як зареєструватися?

Пенсійний фонд УкраїниПенсійний фонд України Портал Електронних послуг

Інформація для громадян

Реєстрація нових користувачів

веб-порталу

вхід для зареєстрованих користувачів

користуйтесь перевагами

Пенсійний фонд надає Вам зручну можливість здійснювати постійний контроль за такими даними, що впливають на Ваші пенсійні права.

Веб-портал надає громадянам можливість зручно і оперативно взаємодіяти з органами ПФУ, дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення в управління Фонду.

Принциповою відмінністю від попередніх форм інформування Пенсійним фондом через Інтернет є той факт, що веб-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально. Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних.

У відкритому доступі (без реєстрації) на порталі надається багато корисної інформації з питань пенсійного страхування, бланки документів, інструкції щодо їх заповнення тощо.

Електронні послуги, які може отримати користувач на порталі після відповідної реєстрації:

  • отримання інформації з персоніфікованого обліку (для працюючих громадян)
  • отримання пенсійної інформації (для пенсіонерів)
  • формування запитів на попередню підготовку документів
  • можливість подачі скарг
  • запис на прийом до фахівців Фонду
  • отримання інформації про стан розрахунків платників з ПФУ (для юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців).

Офіційний інформаційний портал Пенсійного фонду України

Сучасний інформаційний сервіс!

Найзручніші Можливості порталу

Виписка з системи персоніфікованого обліку

З 2000 року в Україні в повному об’ємі запроваджено персоніфікований облік відомостей про застрахованих осіб (фактично, щодо всіх працюючих та само зайнятих осіб). За даними цього обліку здійснюється призначення пенсій. Отже, інформація, накопичена в базах даних персоніфікованого обліку, є дуже важливою для Вашої майбутньої пенсії.


Пенсійний фонд надає Вам зручну можливість здійснювати постійний контроль за такими даними, що впливають на Ваші пенсійні права:

-          Перелік страхувальників, які подавали по Вам відомості до системи персоніфікованого обліку;

-          За кожний місяць, починаючи з 2000 року, по кожному зі страхувальників: сума заробітку, з якої сплачені страхові внески, кількість днів для стажу, відмітка про сплату пенсійного/єдиного внеску;

-          Загальні показники за кожний рік, помісячно: загальна сума заробітку, з якого сплачені страхові внески (усього та в межах максимальної величини), страховий стаж;

-          Відомості про спеціальний (пільговий) стаж, та відомості про стаж, який зараховується без сплати страхових внесків (БСВ), по страхувальниках і по роках.


Докладніше

Інформація у виписці з системи персоніфікованого обліку оновлюється щомісячно, згідно з графіком подання звітів до Пенсійного фонду. Затримка відомостей складає приблизно 0,8-1,5 місяці (наприклад, інформація за вересень місяць буде доступна приблизно з кінця жовтня – першої половини листопада).

Рекомендуємо використовувати цю виписку для контролю за правильністю подання страхувальниками відомостей про Вас, а також за регулярністю сплати ними страхових внесків, оскільки від цих фактів залежить розмір Вашої пенсії.

Дана виписка надається у знеособленому вигляді, тобто вона не містить дані про Вас як особу, якій надається інформація (номер облікової картки застрахованої особи, прізвище, ім’я, по батькові).

Згорнути

Виписка з пенсійної справи (для пенсіонерів)

Пенсіонери – користувачі Веб-порталу мають змогу, не виходячи з дому, отримати такі відомості з власної пенсійної справи, як:

-          Назва Закону України, згідно якого призначено пенсію;

-          Вид пенсії;

-          Сума призначеної пенсії, з урахуванням надбавок, підвищень, додаткової пенсії, цільової грошової допомоги, пенсії за особливі заслуги перед Україною, індексації та інших доплат до пенсії, встановлених законодавством;

-          Дата закінчення виплати пенсії (для пенсій, призначених на певний строк).


Докладніше

Звертаємо Вашу вагу, що у зв’язку з технологічними особливостями обробки пенсійної документації, відставання стану даних, які надаються Веб-порталом, відносно їх актуального стану в територіальному органі ПФУ складає від 1 до 2 місяців. При цьому перша виписка з пенсійної справи стає доступною для формування протягом приблизно 3х днів після реєстрації на Веб-порталі.

Згорнути

Попереднє замовлення паперових документів

Для Вашої зручності Пенсійний фонд вводить послугу попереднього замовлення паперових документів.


Засобами Веб-порталу Ви можете подати заяву - запит на підготовку паперових документів:

- виписки з системи персоніфікованого обліку;

- виписки з пенсійної справи (для пенсіонерів);

- виписки про стан розрахунків з ПФУ (для страхувальників).


Докладніше

Після опрацювання Вашого звернення Ви отримаєте відповідь, в якій буде вказано, коли і де Ви зможете отримати вже підготовлені паперові документи.


Після оформлення документів Вам необхідно особисто прийти до відповідного управління Пенсійного фонду, маючи при собі документ, який підтверджує особу, та отримати замовлені паперові документи.

Звертаємо Вашу увагу, що замовлення необхідно адресувати у орган ПФУ, в якому знаходиться Ваша пенсійна справа (для пенсіонерів), в якому зареєстрований страхувальник (для представників страхувальників).

Згорнути

Подати скаргу

Засобами Веб-порталу Ви можете подати скаргу до органу Пенсійного фонду.

Опрацювання скарг та надання відповідей відбувається за стандартними правилами, прийнятими, наприклад, для паперових документів.

В процесі опрацювання скарги можлива переписка з фахівцем Фонду з питань, що уточнюють скаргу.

Звернення щодо перерахунку пенсії у зв’язку з набутим страховим стажем

Засобами Веб-порталу Ви можете подати звернення щодо перерахунку пенсії у зв’язку з набутим страховим стажем. Сервіс надається для користувачів, які увійшли на ВЕБ-портал за ЕЦП.

Користувачу, що зареєструвався на Порталі ПФУ за допомогою електронного цифрового підпису, надається можливість заповнити заяву на перерахунок пенсії за ч.4 ст.42 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» та надіслати її до органу ПФУ.

За результатами опрацювання даного звернення спеціалістами ПФУ користувач на ВЕБ-порталі отримує інформацію щодо стану обробки звернення та рішення щодо перерахунку пенсії за зверненням.

Записи на прийом

Засобами Веб-порталу Ви можете записатися на прийом до органу Пенсійного фонду.


Процес запису на прийом включає:

-          визначення дати та теми відвідування органу ПФУ;

-          за даними графіку прийому громадян в органі ПФУ по визначеним датою та темою відвідування ПФУ формується список годин прийому спеціалістами органу ПФУ. В ньому зеленим кольором виділено вільні години прийому, червоним – години прийому, вибрані клієнтом порталу, помаранчевим – години прийому, зайняті іншими клієнтами порталу;

-          вибір часу, зручного для відвідування органу ПФУ, та натиснути кнопку «Записатися на прийом»;

-          отримання талону щодо відвідування органу ПФУ – кнопка «Друк талону». Наявність талону не є обов’язковою для відвідування органу ПФУ.


Для скасування запису на прийом призначено кнопку «Скасування запису».